Sofia

Att leva med Crohns

Tillbaka från Spanien

Publicerad 2012-08-25 18:21:20 i Allmänt

Jag har haft en underbar resa! Jag är i Sverige just nu men åker hem till ön en sista sväng innan hösten imorgon. Försöker läsa ikapp vad som händer i era liv just nu. Jag hoppas att ni hittar styrkan i err sjävla att orka igenom er tuffa tid eller glädjen i att må bra just nu.

Min mage är sämre nu än när jag gick på dieten. Så jag är pepp på att börja igen. Har dessutom hittat ett substitut till pommes i Spanien.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Om vi bortser från faktumet att jag absolut är sämst på beskrivningar så kanske det här blir någorlunda bra. Jag är en rätt vanlig tjej på 21 år som bor i den lilla staden Eskilstuna, som ligger någonstans i Sverige. Jag är väldigt social och öppen, och för det mesta väldigt glad också. Jag är duktig på att sätta mig i konstiga situationer och brukar ofta slänga ur mig rätt dumma kommentarer. Hur som helst, denna blogg är ett ställe där jag skriver om hur det är att leva med sjukdomen Crohns. När jag fick diagnosen så sökte jag runt på internet och försökte hitta svar på mina frågor. Och förhoppningsvis kan någon i samma situation hitta svaret på deras frågor här.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela