Sofia

Att leva med Crohns

damn you förkylning

Publicerad 2012-09-19 07:49:54 i Allmänt

Tusan. Jag har gått och blivit förkyld. Av någon konstig anledning så får jag aldrig feber, har inte haft feber på år och dar. Eller jo, en dag för ett år sen. Men det gick över lika snabbt som den kom. Sen hade jag förhöjd kroppstemperatur i ett halvår när jag var sjuk. Men det räknas inte heller. Tillbaka till ämnet: jag har en monsterhosta. Vilket i sig inte är så farligt. Men jag ville ju börja träna ordentligt den här veckan, det kan jag ju glömma nu. That's life. I helgen får jag åtminstone åka hem och fira min födelsedag med släkten, aningen tidigt men ändå.

God morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Om vi bortser från faktumet att jag absolut är sämst på beskrivningar så kanske det här blir någorlunda bra. Jag är en rätt vanlig tjej på 21 år som bor i den lilla staden Eskilstuna, som ligger någonstans i Sverige. Jag är väldigt social och öppen, och för det mesta väldigt glad också. Jag är duktig på att sätta mig i konstiga situationer och brukar ofta slänga ur mig rätt dumma kommentarer. Hur som helst, denna blogg är ett ställe där jag skriver om hur det är att leva med sjukdomen Crohns. När jag fick diagnosen så sökte jag runt på internet och försökte hitta svar på mina frågor. Och förhoppningsvis kan någon i samma situation hitta svaret på deras frågor här.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela