Sofia

Att leva med Crohns

Jag behöver lite motivation

Publicerad 2012-09-10 21:44:04 i Allmänt

 
 
..till att fortsätta arbeta hårt med kosten och till träningen. Tur att jag går till ett gym som piskar på en. Och tur att fitness fighten ligger framför mig. Jag har liksom inget annat val än att skärpa mig. Och jag vill ju det egentligen, för jag mår så mycket bättre då. Sen när jag har lyckats med det här då ska jag också vara en smal brud som tar min själv på brösten för att min mage mår bra.
 
Min belöningen är dessutom redan bokad, betald och klar. Efter FF åker jag iväg till sensation white.


 
awesomeness!
 
 

Kommentarer

Postat av: Biffen

Publicerad 2012-09-10 23:25:10

Fitness fight?

Postat av: jagochminmage

Publicerad 2012-09-11 21:05:12

Det kommer du klara fint! Du är en kämpe och du vet ju hur mycket bättre du mår om du äter rätt för magen och tränar. Jag tror stenhårt på dig!

Svar: Ja, det är bara att jobba på disciplinen :) Träningen tror jag inte att det blir något problem med, och egentligen inte kosten heller, bara jag kommer in i rutinerna...
Sofia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Om vi bortser från faktumet att jag absolut är sämst på beskrivningar så kanske det här blir någorlunda bra. Jag är en rätt vanlig tjej på 21 år som bor i den lilla staden Eskilstuna, som ligger någonstans i Sverige. Jag är väldigt social och öppen, och för det mesta väldigt glad också. Jag är duktig på att sätta mig i konstiga situationer och brukar ofta slänga ur mig rätt dumma kommentarer. Hur som helst, denna blogg är ett ställe där jag skriver om hur det är att leva med sjukdomen Crohns. När jag fick diagnosen så sökte jag runt på internet och försökte hitta svar på mina frågor. Och förhoppningsvis kan någon i samma situation hitta svaret på deras frågor här.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela