Sofia

Att leva med Crohns

Brist på fantasi

Publicerad 2012-08-13 18:16:07 i Allmänt

Jag har fått lite brist på fantasi när det kommer till skrivandet. Det är för att jag fortfarande vill hålla det här till "sjukdomsboggen" och inte skriva om för mycket vardagligt, det har jag ju andra bloggen till.
 
Dessutom mår jag bra, och har inga väntande sjukhusbesök. Dieten går det rätt bra med, under vardagarna men jag fuskar på helgen. Och jag vill inte lägga upp alldeles för många "försök tänka positivt!" inlägg, för då kommer ni bara vilja spy på mig till slut. Jag älskar positiva personer, men det finns en gräns och ibland blir såna personer också väldigt jobbiga. Speciellt om man själv inte riktigt är där än.
 
Därför lägger jag upp en bild på Nalle Puh och Ior istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Om vi bortser från faktumet att jag absolut är sämst på beskrivningar så kanske det här blir någorlunda bra. Jag är en rätt vanlig tjej på 21 år som bor i den lilla staden Eskilstuna, som ligger någonstans i Sverige. Jag är väldigt social och öppen, och för det mesta väldigt glad också. Jag är duktig på att sätta mig i konstiga situationer och brukar ofta slänga ur mig rätt dumma kommentarer. Hur som helst, denna blogg är ett ställe där jag skriver om hur det är att leva med sjukdomen Crohns. När jag fick diagnosen så sökte jag runt på internet och försökte hitta svar på mina frågor. Och förhoppningsvis kan någon i samma situation hitta svaret på deras frågor här.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela