Sofia

Att leva med Crohns

Dietist

Publicerad 2011-08-11 09:30:08 i Allmänt

Förra veckan var jag hos min dietist för första gången. Hon sa att hon gärna såg att mitt långsidiga mål skulle vara att gå upp alla kilon som jag gått ner, dvs att jag skulle landa på 58 kg. Jag har vägt 55 kg väldigt länge nu, och när jag klev upp på vågen i morse visade den 53,4 kg. WTF??! Det är ju inte ens på väg åt rätt håll. Typiskt. Jaja, jag får väl se det som att jag kommer vara snygg och smal när jag åker ut och reser, men på riktigt nu, jag saknar min röv lite.

Where did you go, I miss you so, seems like it's been forever since you've been gone. Please come back home <3

Kommentarer

Postat av: Kusin Malin

Publicerad 2011-08-28 11:10:04

Vad duktig du är Sofia, och vilken skön inställning du har! Kämpa på, you rock girl!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Om vi bortser från faktumet att jag absolut är sämst på beskrivningar så kanske det här blir någorlunda bra. Jag är en rätt vanlig tjej på 21 år som bor i den lilla staden Eskilstuna, som ligger någonstans i Sverige. Jag är väldigt social och öppen, och för det mesta väldigt glad också. Jag är duktig på att sätta mig i konstiga situationer och brukar ofta slänga ur mig rätt dumma kommentarer. Hur som helst, denna blogg är ett ställe där jag skriver om hur det är att leva med sjukdomen Crohns. När jag fick diagnosen så sökte jag runt på internet och försökte hitta svar på mina frågor. Och förhoppningsvis kan någon i samma situation hitta svaret på deras frågor här.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela